אחסון אתרים

מתחילים לקנות בשופסטר

כללי זהירות בחיפוש אחר חברת אחסון אתרים

בעת חיפוש אחר חברת אחסון אתרים תפגשו הצעות של מספר חברות, שהבחירה ביניהן תהיה קשה בדרך כלל וניזונה מפרמטרים רבים. אחת השיטות שיסייעו לכם בבחירת חברות האחסון היא זיהוי נתונים, המשמשים דווקא כסימני אזהרה אודות החברה הנבדקת, או במילים אחרות – מהם הדברים שכשאנחנו שומעים אותם – זה הזמן לעבור לחברת האחסון הבאה?

אלה הם המילים והמשפטים המעידים על בעיה אפשרית של חברת האחסון

1. "המחירים שלנו הם הזולים ביותר". חברת אחסון האתרים מציעה מחירים הזולים בצורה משמעותית מכל חברת אחסון אתרים אחרת ? חפשו את הcatch , וזכרו כי אין מתנות חינם. מה אתם מפספסים באותיות הקטנות ובמה הצעת החברה נבדלת מכל ההצעות האחרות שקיבלתם?

2. "אחסון אתרים בחינם". בהמשך לסעיף קודם, זכרו כי חברה המציעה אחסון אתרים בחינם אינה עושה זאת מטוב לב אלא מתוך אינטרס (שפעמים רבות אינו אפילו אינטרס נסתר). לעיתים, פירושו של אחסון אתרים בחינם הוא מקום קטן מאוד לאחסון ורוחב פס מזערי, לעיתים הפירוש הוא כי האתר שלכם יוצף בפרסומות או בקישורים לאתרים אחרים של אותה חברת אחסון – בדקו היטב מה עומד מאחורי ההצעה החינמית ה"נדיבה".

3. "מאחורינו עשרות לקוחות מרוצים". זה דווקא טוב ומשמח לשמוע, רק בקשו לדבר עם כמה מהם על מנת לשמוע את התרשמותם מהעבודה עם אותה חברת אתרים. תוכלו למצוא את אותם לקוחות גם באמצעות חיפוש שם חברת האחסון בגוגל – בדרך כלל מצוין בכל אתר היכן הוא מאוחסן ומיהי חברת האחסון בה נעשה שימוש.

4. "אנחנו לא מאמינים שצריך לגבות לעיתים קרובות מדי". יש צורך להרחיב מדוע חברה שטוענת כך אינה חברת אחסון אתרים אמינה ומקצועית ?

5. "תמיכה בשעות העבודה בלבד". מאפיין חברות אחסון ישראליות בדרך כלל הפועלות רק בשעות העבודה המקובלות ולא מסביב לשעון (ובסופי שבוע). במקרים אלה צריכה להתקבל החלטה מושכלת, האם העובדה הזו מקובלת עליכם או שתעדיפו לחפש חברת אחסון אתרים העובדת 24/7. שימו לב גם, כי התמיכה נעשית באמצעות הטלפון ולא רק באמצעות המייל או תוכנות המסנג'ר לסוגיהן.

וכמובן – אין כמו תחושת בטן

בעת בחירת חברת אחסון אתרים בקשו לדבר עם כמה מאנשי המקצוע בחברה, ותנו דעתכם על אופן עבודתם. האם הם נשמעים נעימים ומסבירי פנים או קצרי רוח ודוחקים לסגור עסקה ? האם מנסים לשכנע אתכם לרכוש את חבילת האחסון היקרה והגדולה ביותר, או שמא מחפשים איתכם את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם ? האם יש לכם תחושה שהאדם שמולכם משתמש במילים גבוהות ומקצועיות או שמא יש לו הסבלנות להסביר את כל המונחים המחשביים הלא ברורים ? הקשיבו לתחושת הבטן שלכם ובחרו את אנשי המקצוע הנעימים לכם ביותר, בסופו של דבר – אתם עומדים לעבוד מולם.